Τετάρτη 27 Μαΐου 2009

Διαφήμιση σε λάθος χώρα (μέρος Α')

Για να φτιαχτεί διαφήμιση πρέπει να συνευρεθούν δύο μέρη: ο διαφημιστής - ή μάλλον η διαφημιστική εταιρία - και ο πελάτης. Στην καλύτερη περίπτωση, ερωχορεύουν σε ένα παθιάρικο lap dance μια διαφημιστική με ταλέντο, στρατηγική αντίληψη, καύλα για τη ζωή και μούρλα για τη διαφήμιση, κι ένας πελάτης με τόλμη, αγάπη για τη μπράντα του, ένστικτο και εξυπνάδα. Το προιόν του ερωχορού είναι, στην ιδανική του μορφή, ένα μικρό έργο τέχνης που διδάσκει αισθητική και που δημιουργεί ενδιαφέρον γύρω από τη μπράντα.
Στη χώρα των Ants αυτή η ιστορία, ο ερωχορός μεταξύ διαφημιστή και πελάτη δε συμβαίνει. Η καλή διαφήμιση βγαίνει πιο σπάνια από τα άγρια μανιτάρια στην Ομόνοια και είναι απόρροια συγκυριών, ή τσαμπουκά και πίκρας, άντε και κάμποσης τύχης.

Στη χώρα των Ants όσοι ανακατεύονται στη διαφήμιση, τη μισούν σαν κακοήθη όγκο στο πλεμόνι τους. Ή έτσι δουλεύουν. Πελάτες και διαφημιστές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου